Re: [Noord-Brabant_Genealogy] ill health

  • zs5s@iafrica.com
    Message 1 of 8 , Nov 14, 2012
      Hallo Toni en anderen in deze groep

      Allereerst beste wensen voor Toni, ik hoop
      dat 'ze' gauw de goede medicatie voor U
      zullen vinden.

      Het spijt me U te moeten meedelen dat mijn
      man Joost Schuitemaker, lid van deze groep
      althans er zijn veel berichten in de Noord-
      Brabant genealogy file, 29 oktober 2012 is
      overleden. We wisten pas sinds eind juli dat hij
      aan een ernstige, niet te genezen, vorm van
      kanker leed, toen al in vergevorderd stadium.
      Joost is rustig thuis gestorven.

      Kunt U zijn adres van Uw 'mail list' verwijderen?
      Dank U

      Met vriendelijke groeten

      Marjoke Schuitemaker - Stoop

      nb. Ik houd zijn adres : zs5s@...
      voorlopig aan

      geboortedatum Joost 21-10-1942, te Haarlem
      overleden 29-10-2012, te Howick, Republic of
      South Africa
      gehuwd met Maria Johanna Aloysia Stoop
      21 - 10 - 1971 te Berkhout - Noord Holland

      Uit dit huwelijk 4 zonen
      Marc Schuitemaker - geboren 23-11-1973, te Haarlem
      Justin Schuitemaker - geboren 11-03-1977 te Pieter-
      maritzburg, Rep of South Africa
      Robert Schuitemaker - geboren 30-11-1978 te Pieter-
      maritzburg, Rep of South Africa
      Hugo Schuitemaker - geboren 14-02-1981 te Pieter-
      maritzburg, Rep of South Africa

    • lieve.vandervelden@scarlet.be
      Message 2 of 8 , Nov 15, 2012
        Best wishes. As Arie said so rightly genealogy can wait!
        Lieve Van der Velden