Re: [Noord-Brabant_Genealogy] ill health

  • Ina Hazewinkel
    Message 1 of 8 , Nov 14, 2012
      Dear Tony,
      Your health is much more important,I wish you good health.
      Best regards  Ina
      Message 2 of 8 , Nov 14, 2012
        Tony,

        This shows to me once again that a second moderator needs to be nominated for this web site - do you not think so too ??

        Best wishes,

        Gerard Lemmens

        ________________________________
        Best wishes for you, Tony and take it easy

        Message 3 of 8 , Nov 14, 2012
          Take your time Tony.and wishing you all the best !

          Message 4 of 8 , Nov 14, 2012
            Hallo Toni en anderen in deze groep

            Allereerst beste wensen voor Toni, ik hoop
            dat 'ze' gauw de goede medicatie voor U
            zullen vinden.

            Het spijt me U te moeten meedelen dat mijn
            man Joost Schuitemaker, lid van deze groep
            althans er zijn veel berichten in de Noord-
            Brabant genealogy file, 29 oktober 2012 is
            overleden. We wisten pas sinds eind juli dat hij
            aan een ernstige, niet te genezen, vorm van
            kanker leed, toen al in vergevorderd stadium.
            Joost is rustig thuis gestorven.

            Kunt U zijn adres van Uw 'mail list' verwijderen?
            Dank U

            Met vriendelijke groeten

            Marjoke Schuitemaker - Stoop

            nb. Ik houd zijn adres : zs5s@...
            voorlopig aan

            geboortedatum Joost 21-10-1942, te Haarlem
            overleden 29-10-2012, te Howick, Republic of
            South Africa
            gehuwd met Maria Johanna Aloysia Stoop
            21 - 10 - 1971 te Berkhout - Noord Holland

            Uit dit huwelijk 4 zonen
            Marc Schuitemaker - geboren 23-11-1973, te Haarlem
            Justin Schuitemaker - geboren 11-03-1977 te Pieter-
            maritzburg, Rep of South Africa
            Robert Schuitemaker - geboren 30-11-1978 te Pieter-
            maritzburg, Rep of South Africa
            Hugo Schuitemaker - geboren 14-02-1981 te Pieter-
            maritzburg, Rep of South Africa

          • lieve.vandervelden@scarlet.be
            Message 5 of 8 , Nov 15, 2012
              Best wishes. As Arie said so rightly genealogy can wait!
              Lieve Van der Velden