ill health

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 8 , Nov 14, 2012
      As moderator of these two groups I try to keep them up-dated at all times. I have just returned from a two week stay in one of our local hospitals. For a couple of days the doctors didn't know whether I would survive. Medication that I was taking for a severe knee infection caused a lot of problems with medication I was taking for my heart disease and my diabetes. The doctors are still working on the best medications for me. Best wishes to all. Tony

    • Arie Bos
      Message 2 of 8 , Nov 14, 2012
        Hi Tony,

        Just take it easy, genealogy can wait, they are all dead long ago so....

        Best wishes,

        Arie

        Verstuurd vanaf mijn iPad

        Op 14 nov. 2012 om 19:08 heeft Tony Hofstee <ahofstee@...> het volgende geschreven:

      • s.hemrika@quicknet.nl
        Message 3 of 8 , Nov 14, 2012
          Best wishes for you, Tony and take it easy

          Message 4 of 8 , Nov 14, 2012
            Dear Tony,
            Your health is much more important,I wish you good health.
            Best regards  Ina
            Message 5 of 8 , Nov 14, 2012
              Tony,

              This shows to me once again that a second moderator needs to be nominated for this web site - do you not think so too ??

              Best wishes,

              Gerard Lemmens

              ________________________________

              Message 6 of 8 , Nov 14, 2012
                Take your time Tony.and wishing you all the best !

                Message 7 of 8 , Nov 14, 2012
                  Hallo Toni en anderen in deze groep

                  Allereerst beste wensen voor Toni, ik hoop
                  dat 'ze' gauw de goede medicatie voor U
                  zullen vinden.

                  Het spijt me U te moeten meedelen dat mijn
                  man Joost Schuitemaker, lid van deze groep
                  althans er zijn veel berichten in de Noord-
                  Brabant genealogy file, 29 oktober 2012 is
                  overleden. We wisten pas sinds eind juli dat hij
                  aan een ernstige, niet te genezen, vorm van
                  kanker leed, toen al in vergevorderd stadium.
                  Joost is rustig thuis gestorven.

                  Kunt U zijn adres van Uw 'mail list' verwijderen?
                  Dank U

                  Met vriendelijke groeten

                  Marjoke Schuitemaker - Stoop

                  nb. Ik houd zijn adres : zs5s@...
                  voorlopig aan

                  geboortedatum Joost 21-10-1942, te Haarlem
                  overleden 29-10-2012, te Howick, Republic of
                  South Africa
                  gehuwd met Maria Johanna Aloysia Stoop
                  21 - 10 - 1971 te Berkhout - Noord Holland

                  Uit dit huwelijk 4 zonen
                  Marc Schuitemaker - geboren 23-11-1973, te Haarlem
                  Justin Schuitemaker - geboren 11-03-1977 te Pieter-
                  maritzburg, Rep of South Africa
                  Robert Schuitemaker - geboren 30-11-1978 te Pieter-
                  maritzburg, Rep of South Africa
                  Hugo Schuitemaker - geboren 14-02-1981 te Pieter-
                  maritzburg, Rep of South Africa

                • lieve.vandervelden@scarlet.be
                  Message 8 of 8 , Nov 15, 2012
                    Best wishes. As Arie said so rightly genealogy can wait!
                    Lieve Van der Velden