RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Zoek Huwelijk

  • anja4711@planet.nl
    Message 1 of 4 , Oct 27, 2012
      Hallo Jan

      Niet wat je vraagt,maar misschien helpt het .

      Bron Burgerlijke stand - Huwelijk
      Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
      Algemeen Toegangnr: 50.012
      Inventarisnr: 447
      Gemeente: Beers
      Soort akte: huwelijk
      Aktenummer: 1
      Datum: 05-11-1900
      Bruidegom Gerardus Logtens
      Geboorteplaats: Wanroij
      Bruid Johanna Gertruda Verstegen
      Geboorteplaats: Zeeland

      Vader bruidegom Jan Logtens
      Moeder bruidegom Reijntje Abels
      Vader bruid Martinus Verstegen
      Moeder bruid Wilhelmina Theunissen
      ---
      Bron Burgerlijke stand - Overlijden
      Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
      Algemeen Toegangnr: 550
      Inventarisnr: 3766
      Gemeente: Zeeland
      Soort akte: overlijden
      Aktenummer: 10
      Overledene Gerardus Logtens
      Overlijdensdatum: 06-03-1905
      Vader Johannes Logtens
      Moeder Reijntje Abels
      Partner Johanna Gertruda Verstegen
      Relatie: echtgenoot van

      --------------
      Bron Burgerlijke stand - Overlijden
      Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
      Algemeen Toegangnr: 550.174
      Inventarisnr: 3536
      Gemeente: Wanroij
      Soort akte: overlijden
      Aktenummer: 4
      Overledene Adrianus Jansen
      Overlijdensdatum: 22-03-1930
      Overlijdensplaats: Wanroij
      Vader Petrus Jansen
      Moeder Maria van Eert

      ________________________________

      Message 2 of 4 , Oct 27, 2012
        Dat is een vraag waar ik wat mee kan doen, Jan.
        Het huwelijk vond plaats in de gemeente Zeeland op 22 May 1906, acte
        nummer 6.
        Zie:
        https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-14079-12191-82?cc=1831469&wc=10774819
        "Juffrouw Esther"

      • Esther
        Message 3 of 4 , Oct 27, 2012
          Anja, bedankt om dit even op te zoeken - gaf mij net genoeg informatie
          (Gemeente Zeeland) om het huwelijk tussen Johanna Verstegen en Adrianus
          Jansen daar te vinden.
          Link naar de acte heb ik al via deze groep naar Jan gestuurd.
          Esther

          ---