Zoek Huwelijk

  • J BERKERS
    Message 1 of 4 , Oct 27, 2012
      Beste medeleden, ben op zoek naar het huwelijk van Adrianus Jansen rn Johanna Gertruda Verstegen tussen 1905 (de dood van Gerardus Logtens)en 1930 toen Adrianus stierf
      Heb B H I C en Gen Lias doorzocht maar geen resultaat.

      Bij voorbaat Hartewlijk Bedankt
      Jan Berkers Ottawa

      Overledene Johanna Gertruda Verstegen
      Relatie overledene Adrianus Jansen
      Vader overledene Martinus Verstegen
      Moeder overledene Wilhelmina Theunissen
      Soort registratie overlijdensakte
      Aktenummer 11
      Diversen Eerder weduwe van Gerardus Lochtens.
      Plaats Wanroij
      Datum overlijden 25-03-1947
      Datum akte 00-00-1947
      Periode 1947
      Deel Overlijdensregister Wanroij 1947
      Toegangsnr. 1297
      Inv.nr. 3720
    • anja4711@planet.nl
      Message 2 of 4 , Oct 27, 2012
        Hallo Jan

        Niet wat je vraagt,maar misschien helpt het .

        Bron Burgerlijke stand - Huwelijk
        Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
        Algemeen Toegangnr: 50.012
        Inventarisnr: 447
        Gemeente: Beers
        Soort akte: huwelijk
        Aktenummer: 1
        Datum: 05-11-1900
        Bruidegom Gerardus Logtens
        Geboorteplaats: Wanroij
        Bruid Johanna Gertruda Verstegen
        Geboorteplaats: Zeeland

        Vader bruidegom Jan Logtens
        Moeder bruidegom Reijntje Abels
        Vader bruid Martinus Verstegen
        Moeder bruid Wilhelmina Theunissen
        ---
        Bron Burgerlijke stand - Overlijden
        Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
        Algemeen Toegangnr: 550
        Inventarisnr: 3766
        Gemeente: Zeeland
        Soort akte: overlijden
        Aktenummer: 10
        Overledene Gerardus Logtens
        Overlijdensdatum: 06-03-1905
        Vader Johannes Logtens
        Moeder Reijntje Abels
        Partner Johanna Gertruda Verstegen
        Relatie: echtgenoot van

        --------------
        Bron Burgerlijke stand - Overlijden
        Archieflocatie Brabants Historisch Informatie Centrum
        Algemeen Toegangnr: 550.174
        Inventarisnr: 3536
        Gemeente: Wanroij
        Soort akte: overlijden
        Aktenummer: 4
        Overledene Adrianus Jansen
        Overlijdensdatum: 22-03-1930
        Overlijdensplaats: Wanroij
        Vader Petrus Jansen
        Moeder Maria van Eert

        ________________________________

        Message 3 of 4 , Oct 27, 2012
          Dat is een vraag waar ik wat mee kan doen, Jan.
          Het huwelijk vond plaats in de gemeente Zeeland op 22 May 1906, acte
          nummer 6.
          Zie:
          https://familysearch.org/pal:/MM9.3.1/TH-1-14079-12191-82?cc=1831469&wc=10774819
          "Juffrouw Esther"

        • Esther
          Message 4 of 4 , Oct 27, 2012
            Anja, bedankt om dit even op te zoeken - gaf mij net genoeg informatie
            (Gemeente Zeeland) om het huwelijk tussen Johanna Verstegen en Adrianus
            Jansen daar te vinden.
            Link naar de acte heb ik al via deze groep naar Jan gestuurd.
            Esther

            ---