Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Moderatie of censuur?

  • Gerard willem charles Lemmens
    Message 1 of 2 , Oct 3, 2012
      Goede morgen Hans,

      Jij slaat de hammer op de kop van de spijker. Deze moderator bedrijft censuur maar daar heb ik de leden al eens eerder voor gewaarschuwd. Je kunt dat aan twee dingen zien - de post die je op deze web site zet neemt veel langer om door te komen dan op andere genealogische web sites - vergelijk dat ook maar eens met je eigen web site Hans !

      Ten tweede als je iets met deze moderator hebt dan zie je zijn (meestal vrouwlijke) "vasallen" die dan ter verdeging komen met de meest bazarre en groffe e-mails maar je ziet bijna nooit een e-mail verschijnen zoals die van jou gisteren met een verdediging tegen de moderator. Die e-mails met zulke afschuwelijke taal laat hij dan wel door de censuur doorkomen!

      Ten derde ook nog - de meeste genealogische web sites hebben een tweede moderator - mijn beide web sites hebben dat ook maar niet deze web site !

      Groeten en ik hoop dat dit het laaste is over censuur zodat de leden met genealogie kunnen doorgaan maar dit moest wel even duidelijk gemaakt worden.

      Gerard Lemmens