Afstammelingen Ant(h)onissen

  • J.G.
    Message 1 of 1 , Sep 30, 2012
      Beste medegenealogen,

      Ik ben op zoek naar de afstammelingen van het gezin van Ferdinand Charles Antonissen en Joséphi­ne Vandersmissen (Van der Smissen).

      Ferdinands oom, Jan Francus (Johannes Franciscus) Antonissen, geboren te Breda in 1819, is de vermoedelijke vader van mijn overgrootvader.

      Ferdinand is geboren te Brussel op 27.3.1866 als zoon van François (Franciscus) Antonissen en Marie Catherine Clerckx. Hij en Joséphine woonden in 1887 te Brussel in de Rue du Canal (Vaart­straat) 21, 3me Division.

      Wie kan mij verder helpen?

      J.G. (Jan) Nuijten,
      Soest (NL)