Voorouders Gerardus Vos/Jansen en Eva Henderickx uit Maarheeze (Soerendonk)

  • Marc Vos
    Message 1 of 1 , Sep 25, 2012
      Beste allemaal,

      ik ben op zoek naar mijn voorouders Vos en ben inmiddels bij Gerardus Jansen
      (Vos)beland.

      Hij is gehuwd in Maarheeze op 25-1-1682 met Eva Henderickx (getuigen
      Embertus
      Jansen en Joannes Hendrickx) (Deel Rooms-Katholiek trouwboek 1681-1738,
      Pagina
      104, Toegangsnr. 8074, Inv.nr. 2).

      Gerardus omstreeks 1657 geboren zijn in Maarheeze en zou begraven zijn in
      Soerendonk op 27-11-1726.
      Eva zou omstreeks 1657 geboren zijn in Maarheeze en hier na 1723 overleden.

      Wie kan me nog een stapje verder helpen met de voorouders van Gerardus en
      Eva
      (en duidelijk verschaffen over de naam Vos of Jansen).

      Alvast heel hartelijk bedankt!

      Met vriendelijke groeten,

      Marc