Familie Huijbers uit Erp

  • Teun
    Message 1 of 2 , Aug 1, 2012
      Wie kan mij helpen aan de gegevens van de ouders van Jan Huijbers * Johanna Lucassen. Vermoedelijk woonden zij in Erp.

      De gegevens van de ouders van Jan Huijbers:
      Gerardus Huijbers, geboren 13-05-1768 te Erp en gehuwd op 11-12-1796 te Schijndel met Paulina van Kessel geboren 14-10-1770.
    • Cor Wildenberg
      Message 2 of 2 , Aug 1, 2012
        Hallo Teun,

        Via bhic kunnen de doopboeken van Erp doorgebladerd worden. Ik heb echter op
        13.5.1768 geen doop kunnen vinden van Gerardus Huybers, is hij wel in Erp
        geboren? En klopt de datum wel, hoe kom je aan de datum, meestal is het toch
        zo: als je de datum exact weet zou je toch ook de ouders moeten hebben.

        Groeten

        Cor Wildenberg