Re: [Noord-Brabant_Genealogy] New file uploaded to Noord-Brabant_Genealogy

  • Henk Telenet
    Message 1 of 76 , Jul 5, 2012
      Wie kent toevallig de ouders van onderstaande personen
      alle personen zijn overleden, maar weet daarvan geen datums
      alvast dank voor enige assistentie

      4 Johannes Gerardus Maria (Jo) Ligthart, geboren op vrijdag 11 februari 1927 in Tilburg
      Hij trouwde, ongeveer 23 jaar oud, omstreeks 1950 met de ongeveer 25-jarige
      5 Helena (Lennie) Van Gestel, geboren op maandag 8 juni 1925 in Tilburg
      6 Joannes Gerardus (Jan) Van Berkom, geboren op vrijdag 30 augustus 1929 in Tilburg
      Hij trouwde, ongeveer 23 jaar oud, omstreeks 1952 met de ongeveer 19-jarige
      7 Paulina Gerardina Elisabeth Fransiska (Paula) Otten, geboren op zaterdag 20 mei 1933 in Tilburg
      de ouders van 4 ben ik nog niet zeker van, geselecteerd op patroniem
      8 Gerardus Maria Ligthart, geboren omstreeks 1898 in ’s Hertogenbosch
      Hij trouwde, ongeveer 23 jaar oud, op maandag 8 augustus 1921 in Tilburg met de 22-jarige
      9 Anna Huberta Antonia Druijts, geboren op maandag 29 mei 1899 in Tilburg
      De scheiding tussen Anna en Gerardus werd uitgesproken op maandag 5 december 1949 in Rotterdam

    • Henk Telenet
      Message 76 of 76 , Jun 17, 2013
        Ik ben op zoek naar de herkomst van Maria Colen hieronder
        alles wat me een hint of richting kan geven is welkom
        alvast dank

        Godefridus Nicolaus Leijtens is gedoopt op maandag 9 november 1682 in Hooge Mierde, zoon van Nicolaus Aert Leijtens en Petronilla Goijers Verbruggen.
        Godefridus is overleden in 1746 in -?-, 63 of 64 jaar oud.
        Getuige bij:
        25-01-1736 doop Petronilla Joannes Leijtens (1736-1815) [oom vaderszijde]

        Godefridus trouwde, 30 jaar oud, op maandag 6 november 1713 in Hooge en Lage Mierde met Maria Cornelis (Mari of Anna) Colen, nadat zij op zaterdag 14 oktober 1713 in Hooge en Lage Mierde in ondertrouw zijn gegaan.
        Getuige bij:
        19-03-1741 doop Godefrida Joannes Leijtens (1741-1793) [aangetrouwde tante vaderszijde]

        Kinderen van Godefridus en Mari of Anna:
        1 Petronilla Godefridus Leijtens, gedoopt op donderdag 4 oktober 1714 in Hooge Mierde
        Getuige Wilhelmus Leijtens en Maria Jan van den Bergh
        Petronilla is begraven op dinsdag 4 november 1788 in Hooge Mierde.
        Petronilla trouwde, 28 jaar oud, op zondag 24 februari 1743 in Hooge en Lage Mierde met Joannes Baptista Schoormans.

        2 Catarina Godefridus Leijtens, gedoopt op woensdag 20 januari 1717 in Hooge Mierde.
        Getuige Antonius van Heijst en Catarina Govaert Verbruggen
        Catarina is overleden op woensdag 4 september 1748 in Hooge Mierde, 31 jaar oud.
        Catarina trouwde, 24 jaar oud, op zondag 5 november 1741 in Hooge en Lage Mierde met Thomas Wouters Luijten.

        3 Wilhelma Godefridus Leijtens, gedoopt op vrijdag 15 september 1719 in Hooge Mierde.
        Getuige Walterus Lemmens en Elisabet Nicolaus Leijtens