Re: Opzoekvraag Utrechts Archief

  • ann.croymans@gmail.com
    Message 1 of 5 , Jun 26 3:03 AM
      Dag Toos,

      Dank voor de link naar Bergambacht. Weer een mooie aanvulling erbij.
      Nu nog hopen dat iemand me met de kinderen kan helpen....

      Groetjes uit Antwerpen,
      Ann Croymans

    • ann.croymans@gmail.com
      Message 2 of 5 , Jun 26 3:15 AM
        Dag Joyce,

        Dank voor de link. Weer een mooie aanvulling.
        Nu nog hopen dat er me iemand meer info over de kinderen kan bezorgen.

        Groetjes uit Antwerpen,
        Ann Croymans