Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Opzoekvraag Utrechts Archief

  • Joyce Visser
    Message 1 of 5 , Jun 25, 2012
      De otr staat bij Bergambacht in de Gaarders 1.I, scan 31
      via http://www.gahetna.nl/vraagbaak/onderzoek-doen/officieel-document/dtb-1

      Vr. groet,
      Joyce Visser

    • ann.croymans@gmail.com
      Message 2 of 5 , Jun 26, 2012
        Dag Toos,

        Dank voor de link naar Bergambacht. Weer een mooie aanvulling erbij.
        Nu nog hopen dat iemand me met de kinderen kan helpen....

        Groetjes uit Antwerpen,
        Ann Croymans

        Message 3 of 5 , Jun 26, 2012
          Dag Joyce,

          Dank voor de link. Weer een mooie aanvulling.
          Nu nog hopen dat er me iemand meer info over de kinderen kan bezorgen.

          Groetjes uit Antwerpen,
          Ann Croymans