verzoek om hulp in archief tilburg

  • yahoo
    Message 1 of 30 , Nov 11, 2011
      Goedemiddag

      Wie wil voor mij de volgende akte copieren in het archief van Tilburg.
      Kosten voor copien worden uiteraard vergoed.
      Ik woon zelf in Sittard en werk overdag.

      Graag tot wederdienst bereid in archief Sittard

      mvg

      wil kok

      Akte Adriaan Gerard Willemse 1796 Oosterhout
      Gemeente Oosterhout
      Brontype boek
      Archiefnummer 2006
      Archiefnaam Schepenbank Oosterhout 1442-1811
      Deelnummer 336
      Bronnaam protocol van scheidingen en delingen
      Registernaam protocol van scheidingen en delingen
      Periode register 1781-1795
      Pagina 271r
      Plaats Oosterhout
      Datum 1796