Re: [Noord-Brabant_Genealogy] OT: genealogie gegevens veiligestellen ("backup")

  • Herman Post
    Message 1 of 4 , Feb 1, 2002
      Het ligt vermoedelijk aan de leeftijd van de cd-rom.Ik kan mijn cr-rw lezen
      op mijn dvd en op cd spelers van andere recente computers.Echter op een
      computer met cd speler van 4 jaar oud gaat het niet.
      met vr.gr.
      Herman Post
      Het heden ligt in het verleden
      Onze website: http://home.hccnet.nl/hjm.post/
      voor genealogie: http://home.hccnet.nl/hjm.post/genealogie.htm

      Message 2 of 4 , Feb 1, 2002
        Jo,
        Bedankt voor je reaktie.
        Ik installeer de UDF reader op alle PC's, dan kun je
        de CD-RW in UDF formaat ook op andere systemen
        en op een andere lezer op dezelfde PC lezen.
        Groeten, Wim
        email: w.oomen@...
        (sid_450)