Re: [Noord-Brabant_Genealogy] OT: genealogie gegevens veiligestellen ("backup")

  • Jo Lommelen
    Message 1 of 4 , Jan 31, 2002
      Beste,

      ook ik gebruik een cd rw als backup en kan hem enkel via mijn writer lezen
      als ik mijn rw wil rezwriten en hem dus niet afsluit. Doe ik dit wel op het
      einde van het schrijven is hij niet meer rw mar kan ik hem wel lezen via
      mijn dvd lezer.

      groeten

      Jo
      Message 2 of 4 , Feb 1, 2002
        Het ligt vermoedelijk aan de leeftijd van de cd-rom.Ik kan mijn cr-rw lezen
        op mijn dvd en op cd spelers van andere recente computers.Echter op een
        computer met cd speler van 4 jaar oud gaat het niet.
        met vr.gr.
        Herman Post
        Het heden ligt in het verleden
        Onze website: http://home.hccnet.nl/hjm.post/
        voor genealogie: http://home.hccnet.nl/hjm.post/genealogie.htm

> [...]
        het
        > einde van het schrijven is hij niet meer rw mar kan ik hem wel lezen via

        http://docs.yahoo.com/info/terms/

      • Wim
        Message 3 of 4 , Feb 1, 2002
          Jo,
          Bedankt voor je reaktie.
          Ik installeer de UDF reader op alle PC's, dan kun je
          de CD-RW in UDF formaat ook op andere systemen
          en op een andere lezer op dezelfde PC lezen.
          Groeten, Wim
          email: w.oomen@...
          (sid_450)