RE: [Noord-Brabant_Genealogy] 30.000 Notaris- en schepenakten online

  • Cor Wildenberg
    Message 1 of 3 , Oct 1, 2011
      Hallo Christian,

      Kun je me helpen?

      Voor iemand in Canada zoek ik de ouders van:Maria Christina der Kinderen zie
      hieronder, de geboorteakte is nog niet on-line in te zien, maar ik wil de
      man in Canada graag helpen met zijn voorouders.

      Alvast bedankt.

      Cor Wildenberg

      Helmond

      Adrianus Rooijakkers born 16.11.1900 Beek en Donk

      Married 18.02.1930 Beek en Donk.

      Maria Christina der Kinderen born 04.11.1904 Sint-Oedenrode

      Children:

      Gerardus Johannes Rooijakkers, born 03.12.1930 Beek en Donk

      Bernardus Rooijakkers born 17.09.1932 Beek en Donk

      Johannes Adriaaan Rooijakkers born 03.05.1936 Beek en Donk

      Deliana Barbara Maria Rooijakkers born 16.03.1940 Beek en Donk

    • Christian van der Ven
      Message 2 of 3 , Oct 2, 2011
        Hallo Cor,

        Bedankt voor je vraag; ik ga m'n best doen voor je.

        Vandaag staat er een personeelsuitstapje ingepland, maar morgen ga ik aan je
        verzoek werken. Ik zal je vervolgens wel buiten de groep om mailen, hopelijk
        met daarbij een scan van de geboorteakte, zodat de ouders van Maria
        Christina in beeld komen.

        Groeten,

        Christian, BHIC