RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: amelsvoort

  • A.W.M. Teulings
    Message 1 of 7 , Jul 21, 2011
      Dag Ton,
      Misschien hen je het antwoord inmiddels al.
      2 Jan zv Jan van den Amervoert/Amelvoirt gen 26-7-1676 LoZ x (6-5-1703) 3 Maria dv Heiliger van Grevenbroeck geb 13 11 1671 , LoZ
      ouders:
      4 Jan zv Godfried x 5 Catharina dv Hendrik de Aggere
      8 Godfried zv Willem
      16 Willem zv Jan x (2-10-1610, Tilb) 17 Johanna dv Godfried Smulders
      32 Jan zv Cornelis x 33 Peterke dv Mathijs van Goch
      ---- 66 Mathijs zv Arnoud van Goch x (abt 1530) 67 Margriet dv Wouter Teulings/Tolinc
      ---- 132 Wouter zv Nicolaas x Peterke dv Jan van der Spaghet

      etc.

      Ik heb er niet veel over genoteerd omdat het voor mij een beetje een zijlijntje is.

      mvgr.

      Ad Teulings

      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      From: pieter@...
      Date: Wed, 20 Jul 2011 19:05:35 +0000
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: amelsvoort

      Zou het Jan van Amelvoirt kunnen zijn? Gedoopt te Tilburg op 25-07-1672 als zoon van Jan Gerit van Amelvoirt en Judith Jan de Beer.

      Pieter vd Sanden.

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "kaatsheuvel2002" <kort0989@...> wrote:

      > Beste medespeurders,

      > In mijn kwartierstaat komt voor:

      > Joannes Janse van Amelsvoort (Van Amelsvoort wordt op verschillende manieren geschreven). Joannes huwde op 6 mei 1703 in Loon op Zand met een Maria Heijligers. Joannes zal ergens rond 1670 zijn geboren en vermoedelijk passen in de grote stamboom Van Amelsvoort die al aanvangt rond 1400. Weet iemand deze Joannes Janse van Amelsvoort te plaatsen?

      > Vriendelijke groet,

      > Ton de Kort

      > Kaatsheuvel

    • Ton de Kort
      Message 2 of 7 , Jul 22, 2011
        Beste Ad,

        Ik dank je voor je opmerkzaamheid en antwoord.

        Vriendelijke groet,

        Ton de Kort
        Kaatsheuvel

        From: pieter@...
        Date: Wed, 20 Jul 2011 19:05:35 +0000

        <kort0989@...> wrote:

> [...]

        passen in de grote stamboom Van Amelsvoort die al aanvangt rond 1400. Weet
        iemand deze Joannes Janse van Amelsvoort te plaatsen?

        __________ NOD32 6316 (20110722) Informatie __________

        Dit bericht is gecontroleerd door het NOD32 Antivirus Systeem.
        http://www.nod32.nl