RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: amelsvoort

  • Ton de Kort
    Message 1 of 7 , Jul 21, 2011
      Geachte Pieter,

      Mijn dank voor je reactie.

      Ik ga deze week meteen een onderzoekje doen of deze Jan te plaatsen is.

      Groet en nogmaals mijn dank.

      Ton de Kort

      Kaatsheuvel

      Message 2 of 7 , Jul 21, 2011
        Dag Ton,
        Misschien hen je het antwoord inmiddels al.
        2 Jan zv Jan van den Amervoert/Amelvoirt gen 26-7-1676 LoZ x (6-5-1703) 3 Maria dv Heiliger van Grevenbroeck geb 13 11 1671 , LoZ
        ouders:
        4 Jan zv Godfried x 5 Catharina dv Hendrik de Aggere
        8 Godfried zv Willem
        16 Willem zv Jan x (2-10-1610, Tilb) 17 Johanna dv Godfried Smulders
        32 Jan zv Cornelis x 33 Peterke dv Mathijs van Goch
        ---- 66 Mathijs zv Arnoud van Goch x (abt 1530) 67 Margriet dv Wouter Teulings/Tolinc
        ---- 132 Wouter zv Nicolaas x Peterke dv Jan van der Spaghet

        etc.

        Ik heb er niet veel over genoteerd omdat het voor mij een beetje een zijlijntje is.

        mvgr.

        Ad Teulings

        To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
        From: pieter@...
        Date: Wed, 20 Jul 2011 19:05:35 +0000
        Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: amelsvoort

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "kaatsheuvel2002" <kort0989@...> wrote:

> [...]

        > Joannes Janse van Amelsvoort (Van Amelsvoort wordt op verschillende manieren geschreven). Joannes huwde op 6 mei 1703 in Loon op Zand met een Maria Heijligers. Joannes zal ergens rond 1670 zijn geboren en vermoedelijk passen in de grote stamboom Van Amelsvoort die al aanvangt rond 1400. Weet iemand deze Joannes Janse van Amelsvoort te plaatsen?

      • Ton de Kort
        Message 3 of 7 , Jul 22, 2011
          Beste Ad,

          Ik dank je voor je opmerkzaamheid en antwoord.

          Vriendelijke groet,

          Ton de Kort
          Kaatsheuvel

          From: pieter@...