Re: Zeilbergs te Deurne

  • mvasseldonk
    Message 1 of 2 , Jun 29, 2011
      de verzending ging per ongeluk. Ik had er nog wat aan willen toevoegen:
      1. het geheel is begonnen met een hoop plak- en knipwerk uit DDD. Voor wie serieus geinteresseerd is wil ik die 34 pagina's wel toemailen.
      2. Ik houd me ook aanbevolen voor een nadere uitleg van mijn laatste toevoeging uit het cijnsregister Rixtel van 1594. Is Gevert ook getrouwd geweest met Margareta Bakelemans en heeft hij bij haar 3 kinderen? En van wie is Margriet dan?
      vr.gr.
      Maarten van Asseldonk