Nieuwe website URL

  • Rob Hubert
    Message 1 of 1 , Mar 21 5:46 AM
      Beste lijstgenoten,

      Doordat ik meer aanvullende gegevens en bijlage op mijn website wilde zetten ben ik overgestapt naar een nieuw hostingbedrijf. Helaas was mijn oude (tot eind maart) hostingbedrijf niet in staat om dat te leveren wat ik graag wilde letten, tenzij er natuurlijk een fiks bedrag op tafel kwam. Ik heb nu een goede vervanger gevonden en daar draait de website al een tijdje op.

      Wanneer u naar mijn ‘oude’ website gaat, dan krijgt u al de melding dat ik overgegaan ben en daar staan ook de nieuwe URL’s.

      Toch voor de zekerheid even mijn genealogische website aan u doorgeven. Deze is: http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl . Via de website kunt u ook weer naar de vertrouwde familieberichten en naar de prentbriefkaarten van Haarlem. Deze zijn ook afzonderlijk te bereiken. De URL’s staan hieronder.

      Met vriendelijke groet,

      Rob Hubert
      Haarlem

      Doet genealogisch onderzoek naar:
      Aberson, van Brederode, Heijboer, Hubert, Ripperda,
      Schuwer, Teding van Berkhout, Westerbeek van Eerten, Witterick.

      Website genealogie
      http://www.genealogie-hubert-schuwer.nl

      Website familieberichten
      http://www.collectie-familieberichten.nl