RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Plaats "Baugmisse" gezocht

  • Arie Bos
    Message 1 of 10 , Dec 15, 2010
      Er staat 'Bruynisse'.

      Arie

       Save Paper - Do you really need to print this e-mail?
    • Aad
      Message 2 of 10 , Dec 15, 2010
        Dank je

        Moet ik toch eens een betere bril kopen

        Aad
      • Arie Bos
        Message 3 of 10 , Dec 15, 2010
          Zou kunnen, maar de inzoomfunctie op dat document gebruiken zou je ene gang naar de opticien kunnen besparen.

          Arie

           Save Paper - Do you really need to print this e-mail?
        • Gerard willem charles Lemmens
          Message 4 of 10 , Dec 15, 2010
            Dag Aad,

            Waarom gebruik je GOOGLE toch niet voor zulke vragen ???

            Gerard Lemmens

            ________________________________
            Message 5 of 10 , Dec 15, 2010
              Google doesn't give any info on this place. Both the regular google.com
              or the google.nl

              Message 6 of 10 , Dec 15, 2010
                Zou daar misschien Bruijnisse kunnen staan?

                Mvrgr. Rob

                To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                Message 7 of 10 , Dec 15, 2010
                  Rob,

                  Dat is ook oude koek, Arie Bos zei dat al drie uur geleden !

                  Gerard Lemmens

                  ________________________________

                  To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                  Message 8 of 10 , Dec 15, 2010
                    Neem me niet kwalijk Mijnheer Gerard! Dan heb ik zeker een mailtje tussendoor gemist.

                    Rob

                    To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                    To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                    Message 9 of 10 , Dec 15, 2010