Plaats "Baugmisse" gezocht

  • Aad
    Message 1 of 10 , Dec 15, 2010
      Lijstgenoten

      Wie kan mij vertellen waar ik de plaats cq locatie "Baugmisse" kan vinden.
      Dit komt voor in een trouwakte van 4 (27) maart 1780 NH trouwboek 1728-1817 Dinteloord.
      Akte is in te zien bij Markiezenhof.nl (pag 64).

      Het betreft: Wouter van Prooijen wed van Dingena Endepoel geb in Fijnaart en
      Anthonia Slings j.d. geboren te Baugmisse?

      Is (was) Baugmisse misschien een gehucht of polder, mogelijk in de buurt van Dinteloord?
      Wie kan mij verder helpen, want ik ben op zoek naar de ouders van Anthonia Slings, bij voorbaat dank.

      Met vriendelijke groet
      Aad Priem
    • Arie Bos
      Message 2 of 10 , Dec 15, 2010
        Er staat 'Bruynisse'.

        Arie

         Save Paper - Do you really need to print this e-mail?
      • Aad
        Message 3 of 10 , Dec 15, 2010
          Dank je

          Moet ik toch eens een betere bril kopen

          Aad
        • Arie Bos
          Message 4 of 10 , Dec 15, 2010
            Zou kunnen, maar de inzoomfunctie op dat document gebruiken zou je ene gang naar de opticien kunnen besparen.

            Arie

             Save Paper - Do you really need to print this e-mail?
          • Gerard willem charles Lemmens
            Message 5 of 10 , Dec 15, 2010
              Dag Aad,

              Waarom gebruik je GOOGLE toch niet voor zulke vragen ???

              Gerard Lemmens

              ________________________________

              Message 6 of 10 , Dec 15, 2010
                Google doesn't give any info on this place. Both the regular google.com
                or the google.nl

                Message 7 of 10 , Dec 15, 2010
                  Zou daar misschien Bruijnisse kunnen staan?

                  Mvrgr. Rob

                  To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                  Message 8 of 10 , Dec 15, 2010
                    Rob,

                    Dat is ook oude koek, Arie Bos zei dat al drie uur geleden !

                    Gerard Lemmens

                    ________________________________

                    To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                    Message 9 of 10 , Dec 15, 2010
                      Neem me niet kwalijk Mijnheer Gerard! Dan heb ik zeker een mailtje tussendoor gemist.

                      Rob

                      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                      To: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com

                      Message 10 of 10 , Dec 15, 2010