RE: [ZuidHolland-Genealogy] ik zoek: nieuwlaat, Goudbeek, de Snoo

  • Arie Bos
    Message 1 of 3 , Oct 24, 2010
      > Zoekend naar: Nieuwlaat, Goudbeek, de Snoo
      > Mail me gerust als u iets tegenkomt over deze families

      Anja,

      Zo werkt dat dus niet. Je kunt uiteraard vragen stellen, daar is de groep
      voor, maar dan wel gericht. Dus graag exact wat je van welke familie waar en
      wanneer zoekt. Dan heeft het voor d eleden van de groep zin om eens in hun
      data te duiken.

      Arie
    • Freek Jacobs
      Message 2 of 3 , Oct 25, 2010
        Een Johanna Nieuwlaat,geboren 20-04-1770 te Roosendaal,dochter van Jozephus
        Nieuwlaat en Maria van Dorst.

        Overleden op 06-11-1831,johanna trouwde 50 jaar oud op 07-01-1821 in
        Roosendaal?Nispen,met Cornelis Jacobs.

        Zij was eerder weduwe van Marijn van Eekelenzie regoister van overlijden
        1831 akte 119Roosendaal/Nispen.

        _____

        Zoekend naar: Nieuwlaat, Goudbeek, de Snoo
        Mail me gerust als u iets tegenkomt over deze families

        Zuid-Hollandse Eilanden: http://groups.yahoo
        com/group/ZuidHollandse_Eilanden/

        Kijk op mijn blog voor deze hele leuke recepten!!

        groetjes Anja

        Blog: Anja's Scrappen
        Hyves: anjanieuww