Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Maria Elisabeth Backers

  • Frans Roelvink
    Message 1 of 3 , May 1, 2010
      Hallo Frans

      Helaas kan ik haar doop en haar huwelijk niet terugvinden in ISIS.
      Wel vind ik het huwelijk van Antonius Adriaan van Dongen, ex Meer, op 19-05/03-06-1742 te Princenhage met Maria Sijmen Frijters, ex Rijsbergen.
      Haar doop kan ik ook niet terugvinden in ISIS.

      Groetjes

      Frans

      Message 2 of 3 , May 2, 2010
        Bedankt in ieder geval voor de moeite, het echtpaar wat je noemde heb ik de gegevens al van. Alleen zijn overlijden nog niet.

        vr.gr. Frans