Joannes Petrus (Jan Peter) van Gerwe (Geurwe) Anna van Mol Vessem

  • martiengen
    Message 1 of 2 , Apr 2, 2010
      Beste lezer,es,

      Joannes Petrus van Gerwe en Anna Dirck laten dopen te Vessem

      09-11-1709 Petrus
      22-12-1713 Gerardus
      03-09-1719 Joannes

      Wie kent dit gezin en hun (voor)ouders.

      Ik zoek nog de trouwdatum en plaats van dit echtpaar.
      Graag uw inform atie aub.

      Met dank en groet,

      Martien
    • Henk van Hulsel
      Message 2 of 2 , Apr 2, 2010
        Martien,

        Ik had het antwoord al gegeven in mijn eerdere reactie van 28 februari jl.:
        de ondertrouw-datum was niet juist. Dat moet zijn te Vessem op 24.1.1706.

        Mvg,

        Henk

        _____