Petrus Norbertus van Poorten

  • Arnold Romeijnders
    Message 1 of 2 , Jan 13, 2010
      Hallo mede stamboomzoekers

      Wie kan me helpen aan de gegevens betreffende Petrus Norbertus van Poorten, geboren te Breda op 16-06-1919, trouw (1) Delft 12-3-1941 met Maria Clemetina Zuiderwijk, hij is omgekomen in de oorlog in de omgeving van Neustadt in 1945, zijn overlijdensakte zou in Breda aanwezig zijn volgens zijn persoonkaart.

      Maria Clementina hertrouwt 19-06-1950 te Delft met Henricus Adrianus Antonius Poppelier, een oom van mij.

      Ik zou graag willen weten wie zijn ouders zijn.

      Bij voorbaat dank, Arnold Romeijnders

    • margor
      Message 2 of 2 , Jan 13, 2010
        Arnold,

        op volgnde link kan u de originele overlijdensinschrijving te Breda inzien:
        http://www.stadsarchief.breda.nl/index.php?Itemid=7&option=com_genealogie_zoeken&sub=bron&id=36344&gemeente_key=®istertype_key=&jaar=&entiteit=akte&aktegegevens=van Poorten, Petrus Norbertus, 17-06-1950, aktenummer 253B&tmpl=component

        p.s.: indien de link niet opengaat kopiƫer deze dan en plak hem dan in uw browser !

        met vriendelijke groeten
        Maria Gorissen