LAND VAN CUIJK WEB SITE

  • Gerard Lemmens
    Message 1 of 2 , Jan 12, 2010
      Waarde Leden,

      Ik heb een nieuwe web site het leven ingeblazen !

      LAND VAN CUIJK :

      AlsU lid worden dan kunt U daar direct naartoe gaan of U kunt mij altijd direct e-mailen .

      Ik hoop dat U geinteresseerd zult zijn.

      Met groeten,

      Gerard Lemmens
    • Jan Sips
      Message 2 of 2 , Jan 17, 2010
        Kunt u mij duidelijke richtlijnen geven om me aan te melden om voor 2 weken lid te worden van deze groep;
        regards
        Jan Sips
        Malden
[...]

        Geen virus gevonden in het binnenkomende-bericht.
        Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
        Versie: 8.5.432 / Virusdatabase: 270.14.135/2615 - datum van uitgifte: 01/11/10 19:35:00