RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Parochie-archief sprundel st.jan de doper sprundel

  • Jac van Nijnatten
    Message 1 of 9 , Nov 11, 2009
      Hallo Ben,

      Zie http://isis.roosendaal.nl/SISIS.DLL/criteria?lang=N
      Onder Rucphen DTB compleet

      vr. gr.

      Jac van Nijnatten

      -----Oorspronkelijk bericht-----
      Van: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      [mailto:Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com] Namens bellbe56
      Verzonden: woensdag 11 november 2009 20:03
      Aan: Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com
      Onderwerp: [Noord-Brabant_Genealogy] Parochie-archief sprundel st.jan de
      doper sprundel

      Hallo,

      Ik zou graag willen weten hoe ik van achter mijn computer in het
      'Parochie-archief sprundel st.jan de doper sprundel' kan komen.

      Vele dank

      Ben

    • p bell
      Message 2 of 9 , Nov 12, 2009
        Hartelijk dank aan iedereen, die mij hebben beantwoord. Ik ben iets wijzer geworden. Alleen zou ik nog willen weten of er ook data gevonden kan worden voor het jaar 1600. Ik ben namelijk aan het uitzoeken of ik meer te weten kan komen over de ouders van Cathelijn Piersen Kathelijn, Com(mis)saris/de Brouwer, van Domburgh, Brouwersdochter van Domburch geboren ca 1544; Dingentken Peeters Van Domburgh geboren ca 1547; Cornelius Piers Domis DE BROUWER (VAN DOMBURGH, CAPPELMANS) geboren omstreeks 1553 en Cornelius Peeter Geertsen Brouwer. Ik heb de brabantse leeuw gelezen, die niet verder kwam dan Petrus Domis.

        Ben