Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Opmerking van Ger Klein over Catherina Janssen van Dongen

  • Ger Klein
    Message 1 of 3 , Sep 18 8:42 AM
      Volgens Arch. Nassause Domeinen I, band 2, reg. 785, is Beatrix van Duvenvoorde een bastaarddochter van Willem 'Snickrieme' van Duivenvoorde bij Aleyt Oemencs. Volgens www.wassenaer.nl/Willem_van_duvenvoorde.htm
      was er ook een Beatrix en broer Willem uit een relatie met Geertruy van der Poele.

      Vr. gr.

      Ger Klein

      Message 2 of 3 , Oct 28, 2009
        Frans, Ger,

        In de volgende link staan alle natuurlijke kinderen van de bekende Willem van Duivenvoorde, heer van Dongen.

        Hans Vogels