oud jaar's wens

  • rmartijn2001
    Message 1 of 1 , Dec 31, 2001
      Beste Listers,

      Op de eerste plaats ,een heel goed en gelukkig nieuw jaar. een goede
      gezondheid en veel nieuwe gegevens voor de stamboom.
      mijn jaar zou goed beginnen als ik antwoord krijg op de volgende vraag
      Op 10-02-1743 huwen te Princenhage (NG) Huybert Cornelii Boeren (Boer)
      genoemd bij Huwelijk)en Jenneke Peter van Dorst. Bij de doop van hun
      zn. op 11-12-1743 (RK) te Princenhage Boeren genoemd)
      Op 11-12-1701 word te Princenhage gedoopt Joanna van Dorst DV
      Petrus Wouters van Dorst en Cornelia Lodders.
      Mijn vraag is , is dit de zelfde als Jenneke zij zou dan 42 jaar zijn
      als zij haar eerste kind krijgt ??
      Wie geeft mij het antwoord,
      Met vriendelijke groet uit Breda,
      Ruud Martijn