RE: [Noord-Brabant_Genealogy] Gezinskaarten Veghel

  • L.A.Bakker
    Message 1 of 4 , Jul 31, 2009
      Dag Wilbert,

      Ik weet uit ervaring, dat ze in het erfgoedlokaal Veghel intussen hele mooie
      bestanden op de PC hebben staan waar per jaargang (vanaf begin Burgerlijke
      Stand) alle akten zijn gefotografeerd.

      Met vriendelijke groet,

      Leo Bakker
      Bezig met opbouwen database Bakker, Van Wouwen en Linnenbank (incl.
      variaties) in Nederland.
      Website www. geocities. com/ leobakker58/ index. html (zonder spaties)