Re: [Noord-Brabant_Genealogy] de Peuter

  • Yvonne Blaauw
    Message 1 of 8 , Apr 7, 2009
      Hallo Tony,

      Ik heb die datum overgenomen van:

      http://gw1.geneanet.org/index.php3?b=reijnders&lang=nl;p=bastiaan+jacobuszn;n=de+peuter

      Stamboomsite van Rien Reijnders.
      Meer informatie: http://members.home.nl/mcreijnders/index.html

      groet, Yvonne

      --- On Wed, 4/8/09, Tony Hofstee <ahofstee@...> wrote:

      From: Tony Hofstee <ahofstee@...>
      Subject: [Noord-Brabant_Genealogy] de Peuter
      To: noord-brabant_genealogy@yahoogroups.com
      Date: Wednesday, April 8, 2009, 12:33 AM

      Wie weet waar en wanneer Bastiaen Jacobs de Peuter geboren/gedoopt
      was. Ooit heb ik een doopdatum van 29 augustus 1668 te TerHeijden
      ontvangen maar in TerHeijden kan ik geen doop vinden op die datum. Tony

    • mariagorissen
      Message 2 of 8 , Apr 7, 2009
        Tony,

        Doopakte linksonder: Sebastianus fillius Jacobi Sebastiaensen en
        Aldegondis Hendricx

        http://www.regionaalarchieftilburg.nl/components/com_genealogie_zoeken/b\
        ron.php?id=8841&gemeente_key=®istertype_key&jaar=&entiteit=register&a\
        ktegegevens=&cp=32&pp=31
        <http://www.regionaalarchieftilburg.nl/components/com_genealogie_zoeken/\
        bron.php?id=8841&gemeente_key=®istertype_key&jaar=&entiteit=register&\
        aktegegevens=&cp=32&pp=31>

        met vriendelijke groeten
        Maria Gorissen

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, Tony Hofstee
        <ahofstee@...> wrote:

> [...]
        > was. Ooit heb ik een doopdatum van 29 augustus 1668 te TerHeijden
        > ontvangen maar in TerHeijden kan ik geen doop vinden op die datum.

      • Cor Wildenberg
        Message 3 of 8 , Apr 8, 2009
          Hallo,

          Sinds kort staan op mijn website de gegevens van ruim 5.000 bidprentjes uit
          de verzameling van pater Stalmans. Er zijn veel gegevens van geestelijken en
          veel prentjes uit Lommel en omgeving.

          wildrooy@...

          Wij belangstelling heeft moet maar eens kijken.

          Groeten

          Cor Wildenberg

          _____

          Ik gebruik de gratis versie van SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl>

          Wij zijn een gemeenschap van 6 miljoen gebruikers in strijd tegen spam.
          De Professionele versie heeft deze voetnoot niet.

        • Yvonne Blaauw
          Message 4 of 8 , Apr 8, 2009
            Hallo Maria,

            Hartelijk bedankt! deze scan is weer een mooie aanvulling op m'n kwartierstaat

            met vriendelijke groet, Yvonne

            <ahofstee@.. .> wrote:

> [...]
            > was. Ooit heb ik een doopdatum van 29 augustus 1668 te TerHeijden
            > ontvangen maar in TerHeijden kan ik geen doop vinden op die datum.

          • Tony Hofstee
            Message 5 of 8 , Apr 8, 2009
              Thanks to all who helped me out with Bastiaen Jacobs de Peuter. My
              source did not indicate he was Roman Catholic. I had taken a brief
              look at the RC records but must have overlooked him. Bedankt aan
              allen voor de hulp. Nu kan ik weer verder gaan. Tony

            • gerard lemmens
              Message 6 of 8 , Apr 8, 2009
                Dag Cor,

                Helaas schijnt dat web adres dat je geeft voor mij niet te werken.

                groeten,

                Gerard Lemmens

                wildrooy@willdrooy. nl

                Message 7 of 8 , Apr 8, 2009
                  Gerard,

                  Stom van mij, moet natuurlijk

                  http://www.wildrooy.nl/

                  zijn. Ik gaf mijn e-mail adres op wat ik via die provider ook heb.

                  Sorry.

                  Groetjes

                  CorWildenberg