Re: Bakker België

  • peterwilleme
    Message 1 of 3 , Apr 1, 2009
      Beste Leo,

      Meer info mbt het gezin (en de voorouders) Petrus Johannes De Backer & Joanna Maria Van Den Branden vind je op:
      http://www.meeussen.nl/genealogie//9/9_599.html

      Groeten,
      Peter.

      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "L.A.Bakker" <l.a.bakker@...> wrote:

      > Beste lezers,
      >
      > Op 29-12-1892 trouwt in Ossendrecht Jacobus DE BACKER met Dimphena WAGEMANS.
      > Berekend aan de hand van zijn leeftijd bij het huwelijk, zou hij in 1869 in
      > Santvliet (België) geboren moeten zijn als zoon van Petrus Joannes DE BACKER
      > en Joanna Maria BRANDEN.
      > Gegevens van Dimphena Wagemans zijn beken, maar weet iemand meer van deze
      > Belgische De BACKER familie?
      >
      > Met vriendelijke groet,
      >
      > Leo Bakker
      > Bezig met opbouwen database Bakker, Van Wouwen en Linnenbank (incl.
> [...]
    • L.A.Bakker
      Message 2 of 3 , Apr 1, 2009
        Peter,

        Mijn dank voor de aanwijzing. Ik zal daar eens gaan snuffelen!

        Website www. geocities. com/ leobakker58/ index. html (zonder spaties)