BHIC

  • Tony Hofstee
    Message 1 of 3 , Mar 19, 2009
      Als het nodig is, zet ik deze lijst weer op 'moderated". Ik denk dat
      we genoeg gelezen en geschreven hebben over de nieuwe BHIC. Tony,
      moderator of Noord-Brabant yahoo group.
    • Alie Vermeer
      Message 2 of 3 , May 7, 2014

        Beste mederspeurders,

        Is er iemand die binnenkort naar BHIC gaat en voor mij een aantal kopieen wil maken van huwelijkse bijlagen  of is er een plek waar ik die online kan vinden??

        Alvast heel erg bedankt

        Alie Vermeer – van Leeuwen

      • Roland Zwiebel
        Message 3 of 3 , May 7, 2014

          Hallo Alie,

          Kijk eens op www.genver.nl , zoek jouw gemeente en vaak zul je ook zien dat de huwelijksbijlagen zijn ingescand.

[...]

          Geen virus gevonden in dit bericht.
          Gecontroleerd door AVG - www.avg.com
          Versie: 2014.0.4577 / Virusdatabase: 3931/7455 - datum van uitgifte: 05/07/14