Re: Genlias

  • Huub van Helvoort
    Message 1 of 1 , Dec 22, 2001
      Hallo Hanneke, en anderen,

      In de nieuwsgroup soc.genealogy.benelux schrref ik al:

      Sinds vrijdag 21 december 15:21 uur staat er op de Genlias site het volgende:
      GENLIAS: De Digitale Sleutel tot de Familiegeschiedenis

      Geachte GenLias gebruiker,

      GenLias is tot onze spijt op dit moment geheel niet bereikbaar.

      Momenteel werken wij aan een stabiele applicatie, die zich kenmerkt
      door een hoge beschikbaarheid en aanvaardbare responsesnelheid.

      Onze planning is erop gericht GenLias uiterlijk per 1 maart 2002 weer
      ongestoord in de lucht te hebben. Een nieuw ingerichte
      beheersorganisatie moet herhaling van problemen voorkomen.

      Eerste stap is een goede analyse van de oorzaken van de huidige
      operationele instabiliteit van GenLias. Een externe partij, Semantica
      B.V. te Leiderdorp, voert dit onderzoek in de maand december 2001 uit.
      Op basis van deze analyse zal in januari 2002 over het vervolg
      besloten worden.

      Wij vragen uw begrip en geduld in deze situatie en zullen u van de
      ontwikkelingen op de hoogte houden.

      Met vriendelijke groet,

      Webmaster GenLias

      M. vr. gr. Huub.