Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Vrijvogel in Boxtel en Vught

  • Wilbert Steenbakkers
    Message 1 of 2 , Feb 28, 2009
      Hoi Rita,

      ik heb even mijn overigens nog zeer onvolledig bestand van Boxtel en Liempde nagekeken (meer dan 100.000 personen) en heb het volgende:

      - ik heb foto's van de geboorte-actes in Boxtel (5 stuks)
      - Adriana van der Linden, geb Boxtel 10-3-1901, overl Den Bosch 6-2-1973
      - Martinus van der Pas, geb Liempde 22-10-1872, zoon van Laurentius en Anna Maria van de Laar
      - Martinus van der Pas x 18-4-1918 met Maria Vrijvogel
      - Johanna Vrijvogel, geb Vught 10-10-1900 x Leonardus van Oers, geb 17-5-1898

      Meer gegevens heb ik momenteel nog niet direct beschikbaar.

      Zal ik de foto's toesturen?

      Groet,

      Wilbert Steenbakkers