Re: Jan en Johannis van Erp (was Re: [Noord-Brabant_Genealogy] wie is er nou getrouwd?)

  • Caspar Bielok
    Message 1 of 14 , Feb 15, 2009
      dag Gerard,

      De link moet zijn http://home.hccnet.nl/w.mosselaer/ en dan in dit
      geval naar notarieel.

      Hartelijke groeten,

      Caspar

      Op 15 feb 2009, om 12:56 heeft gerard lemmens het volgende geschreven:

    • Nynke van den Hooven
      Message 2 of 14 , Feb 15, 2009
        Gerard,

        De link heeft bij jou ineens allemaal spaties en nee, dan werkt het niet,
        want hij 'breekt' na home. Een tweede poging
        http://home.hccnet.nl/w.mosselaer/1851%20-%201860.htm
        Maar misschien is het nog makkelijker om de homepage van Willie Damen van de
        Mosselaer te bezoeken:
        http://home.hccnet.nl/w.mosselaer/index.html

        Succes.

        Met vriendelijke groet,
        Nynke van den Hooven

        Message 3 of 14 , Feb 15, 2009
          Maarten,

          Dan moet je zeker eens in de 'afdelling' Notarieel van http://home.hccnet.nl/w.mosselaer/index.html kijken.
          Er worden regelmatig 'van Erp'-en genoemd.

          Met vriendelijke groet,
          Nynke van den Hooven

          Message 4 of 14 , Feb 15, 2009
            Dag Nynke,