Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Christianus van Beusekom

  • Yvonna Both
    Message 1 of 5 , Jan 31, 2009
      Hallo Herman
      gevonden niet veel,maar heb je hier wat aan?

      *275; XIV 181.
      Beusekom, 1634, priest. XIV, 21. *

      http://www.archive.org/stream/bijdragenvoordeg0120haaruoft/bijdragenvoordeg0120haaruo

      Groeten
      Yvonna
      Canada

      On Sat, Jan 31, 2009 at 6:00 AM, Herman van Beusekom <h.beusekom7@...

      Yvonna Both Brusik
      Wpg.Canada
      Website: Geneanet

    • Herman van Beusekom
      Message 2 of 5 , Feb 1 12:42 AM
        Dag Yvonne,

        ‘Sorry, but this page is not available’ was het antwoord toen ik het adres
        aantikte. Gisteren niet en vandaag ook niet. Ik heb intussen het boek
        gevonden en moet daarvoor alleen (?) naar het archief van Amersfoort of
        Utrecht. Bedankt voor je hulp.

        Herman van Beusekom

        _____

[...]

        <mailto:h.beusekom7%40upcmail.nl> upcmail.nl

        Yvonna Both Brusik
        Wpg.Canada
        Website: Geneanet