Re: Vernieuwde thuisstek

  • Nanny Verheijen
    Message 1 of 3 , Jun 1, 2001
      Hallo Jan-Willem,

      Mij is het niet gelukt een kijkje te nemen op je vernieuwde homepage.
      Onderstaand adres rechtstreeks aangeklikt vanuit mijn nieuwslezer en kreeg
      een HTTP 404-foutmelding. Of heb ik het bericht verkeerd begrepen en is ie
      pas over een tijdje operationeel?

      Groet,
      Nanny

      > homepage: http://home.wish.net/~jwvgils/index.htm

      Nanny Verheijen
      Loon op Zand
      email: verheijen@...
    • Jan-Willem van Gils
      Message 2 of 3 , Jun 1, 2001
        Ik vrees het laatste Nanny. Vandaag pas de laatste pagina's doorgestuurd (en dat duurde vrij lang).
        een HTTP 404-foutmelding. Of heb ik het bericht verkeerd begrepen en is ie    pas over een tijdje operationeel?

        Jan-Willem