Re: [Noord-Brabant_Genealogy] Re: Opzoekvraag huwelijk/huwelijkse bijlagen uit Heeze (dd 28-3-1821) (gevonden)

  • victor brans
    Message 1 of 4 , Dec 11, 2008
      Dag Peter,

      De gemeente Heeze staat inderdaad online op het RHC. Heb ik ook in gezocht van Wijk x Le Cocq. echter niets gevonden.
      Is er nog een andere online-site van Heeze?
      Victor

      Message 2 of 4 , Dec 11, 2008
        Hoi Victor,

        De huwelijksakte was makkelijk te vinden op genlias maar eerst niet te
        Heeze. Uiteindelijk vond ik hem door als zoekopdracht te kijken naar
        de naam Rosalie* van de bruid.

        In het RHC archief staat de naam van Jan als Jan Willem van Dyk en de
        bruid als "Lecoey" terwijk ze in genlias: "van Wijk" en "Le Cocq" heten.

        Als je de akte leest blijkt dat het duidelijk om Van Wijk en Le Cocq
        gaat. Ik hebt het archief inmiddels een mailtje gestuurd dat ze dus de
        gegevens verkeerd hebben ingevoerd. Dat helt volgende mensen die naar
        hun opzoek zijn.

        Peter

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "victor brans"