Wie kent Pieter Jan Stolk die trouwde met Elisabeth Panen ?

  • Lucas van Heeren
    Message 1 of 2 , Dec 4, 2008
      Lijstgenoten,

      Wie kent Pieter Jan Stolk (of Jan Pieter Stolk) die tussen 1925 en 1935
      trouwde met Elisabeth Panen ?
      Waarschijnlijk in Roosendaal en Nispen of omgeving.
      Elisabeth Panen is rond 1902 in Roosendaal (en Nispen) geboren,
      tot nu toe is er nog maar weinig bekend over Pieter Jan / Jan Pieter
      Stolk.

      Wie kent zijn ouders/ broers / zusters ?

      Ik ben heel benieuwd, Lucas van heeren !
    • caspar_bielok
      Message 2 of 2 , Dec 7, 2008
        hallo,

        Elisabeth Panen is inderdaad in 1902 in Roosendaal geboren, je vindt
        haar geboortegegevens op gemeentearchiefroosendaal.nl.

        Ik meen dat Stolk uit Hellevoetsluis kwam en rond 1895 geboren is.
        Zijn vader heette, meen ik, precies hetzelfde Pieter Jan Stolk.
        Helemaal zeker weet ik het niet en ik weet ook zo snel niet waar ik
        dit gelezen heb, heb lang geleden eens gekeken naar Elisabeth Panen.
        je kan op Genlias.nl alle info vinden die je zoekt.

        vriendelijke groeten

        Caspar Bielok
        www.genealogie-westbrabant.nl

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Lucas van Heeren"