Re: [Noord-Brabant_Genealogy] + overlijdensberichten Brabanders buiten Noord-Brabant

  • Dr Arnold Veraa
    Message 1 of 48 , Nov 8, 2008
      Hello Ingrid

      Zo DAT is what bedoelt wordt met 'huis-aan-huis-blad'
      andere mensen daar ook nog naar verwijzen in deze
      group.

      Gewoon maar the 'local weekly' !

      Ik dacht dat het misschien iets te doen had met een
      speciale uitgeving te doen met genealogy ! Nu goed
      begrepen !!!

      Regards

      Arnold
      Melbourne

    • Ingrid Stokreef
      Message 48 of 48 , Jan 15, 2010
        Beste mensen, dear all,

        Onderstaande overlijdensadvertenties trof ik aan in de huis-aan-huis bladen De Noordoostpolder en Flevopost. Het betreft geboren Noord-Brabanders.
        The following obituary information was found in the local weekly newspapers De Noordoostpolder and Flevopost. It concerns native Noord-Brabanders.

        Van Helden, Johannes, geb. Almkerk 22-10-1911, overl. Marknesse 21-10-2009, wv. Elizabeth Vermeulen (NOP 29-10-2009)

        Lambregts, Louis, geb. Breda 28-5-1929, overl. Lelystad 7-12-2009, ev. Corrie van Tilborg (FP 16-12-2009)

        Wouters, Joanna Cornelia (Jo), geb. Ulvenhout 24-2-1923, overl. Meppel 29-12-2009, wv. Jan Goos (NOP 5-1-2010)

        De advertenties zijn toegevoegd aan de database van Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl De advertenties uit De Noordoostpolder zijn ook terug te vinden op http://www.mensenlinq.nl Gratis scans van alle genoemde advertenties zijn ook te bestellen via ingridstokreef@.... Graag met vermelding van naam en publicatiedatum.

        The information is added to the d-base of Familieberichten Online, http://www.hollantsnet.nl The announcements of De Noordoostpolder are also to be found at http://www.mensenlinq.nl If you are interested, you can order a free scan of all the ads mentioned above by sending an e-mail to ingridstokreef@.... Please mention the name of the local weekly and date of publication.

        Met vriendelijke groet/kind regards,
        Ingrid Stokreef