Straet en Vaert

  • Frank Simons
    Message 1 of 4 , Nov 2, 2008
      In het jaarboek Straet en Vaert 1989 van de Loonse Heemkundevereniging is gepubliceerd over de familie Swaans/Swaens.
      Wie zou mij mij helpen aan een kopie/scan van het betreffende artikel?
      Kosten worden uiteraard vergoed.
      mvg
      Frank Simons

    • Sue OConnor
      Message 2 of 4 , Nov 3, 2008
        Hi I'm in trouble here. I only speak English so I'm having trouble reading your email.

        Sue

        Message 3 of 4 , Nov 3, 2008
          Indien iemand dat artikel mocht hebben, ik ben ook geïnteresseerd in dit
          artikel.

          Steeds tot wederdienst bereid…

          Johan

        • Nanny Verheijen
          Message 4 of 4 , Nov 4, 2008
            Hallo Frank en Johan,

            Het jaarboek heb ik niet in mijn bezit, maar ik woon in Loon op Zand en in onze plaatselijke
            bibliotheek staan de meeste jaarboeken wel. Ik kijk morgen even of deze erbij is en dan scan
            ik het artikel wel in.

            Met groet,
            Nanny

            --
            Nanny Verheijen - verheijen @ flover.nl (spaties verwijderen)
            families Verheijen - Van Ewijk - Van der Vat - Albering - Flohr - Van