Vraagje Schoondijke

  • agnes becqué
    Message 1 of 2 , Oct 1, 2008
      Beste speurders,

      Heeft iemand soms aanvullingen bij onderstaand gezin? En in het bijzonder gegevens over de familie Boucké (Bocké)

      Jean VAN ENDE (of Van den Ende) X met Isabeau-Francoise DE-WITTE beiden overleden voor 1812. Kunnen in België overleden zijn nog na te vragen.

      Hun zoon Judokus VAN DEN ENDE, geboren ca 1774 in Tielrode (B), overleden voor 1838 en gehuwd op 21.10.1812 te Schoondijke (Ned) met Sophia-Brigitta DE BRUIJNE, geboren ca 1777 in Oudenburg (Ned) overleden op 31 dec 1838 in Schoondijke (Ned) dv. Philippus De Bruijn en Maria-Anna Boucké, beiden overleden voor 1812

      Huwelijksakte Van (den) Ende - de Bruijne in bezit.

      Bedankt voor de moeite,
      Mvg. Agnès Becqué

    • Han Lijster
      Message 2 of 2 , Oct 1, 2008
        Agnès,

        Ik neem aan dat je bekend met de site van de provincie Zeeland.

        Je vind hier in ieder geval het overlijden van Judocus van den Ende en
        mogelijk zijn er meer gegevens te vinden.

        Succes,

        Han Lijster

        Mijn e-mail wordt altijd gecontroleerd door AVG-antivirus

        _____

        Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaag
        nog!