Fw: notariële akten

  • A.M. Alink
    Message 1 of 1 , Sep 1, 2008
      From: A.M. Alink
      To: Overijssel Genealogie
      Sent: Monday, September 01, 2008 11:37 AM
      Subject: notariële akten

      Beste Lijstgenoten,

      ik heb een begin gemaakt met het toegankelijk maken van de notariële akten van Kampen (w.o. ook IJsselmuiden).
      Het is nog niet veel, maar er wordt hard gewerkt om regelmatig aanvullingen te doen.
      Adres: www.kampennotarieel.nl
      Voor het zoeken in de databases moet Ctr+F gebruikt worden.
      Op/aanmerkingen worden op prijs gesteld.
      met vriendelijke groeten,

      Annick M. Alink
      http://members.home.nl/a.alink
      www.kampennotarieel.nl