HET ADELLIJKE GESLACHT VAN CUIJK

  • gerard lemmens
    Message 1 of 1 , Aug 30, 2008
      Waarde Leden,

      Ger Graat , lid van de onderafdelig Land van Cuijk van de NGV heeft een 24 pag. boekje geschreven over de adellijke familie Van Cuijk, 1100-1400.

      Ik heb het net besteld (10 Euro excl.porto) dus ik kan er verder niets over zeggen. Men zegt dat het een informatief boekje is met een makkelijke leesbare stijl en met diverse illustraties. Veel aandacht wordt besteed aan Heer Jan I , van wie in 2008 de 700 ste sterfdag wordt herdacht!
      Tel: 0485-314652of gergraat@...

      Met groeten,
      Gerard Lemmens