Hanegraaff kwartierstaat

  • leije039
    Message 1 of 3 , Aug 2, 2008
      Wie kan me een afschrift mailen van :

      Genealogisch tijdschrift voor Midden- en West-Noord-Brabant en de
      Bommelerwaard, vol.17 (1993) nr.2 p.118-120 en

      Genealogisch tijdschrift voor Midden- en West-Noord-Brabant en de
      Bommelerwaard, vol.18 (1994) nr.2 p.151-152

      Hierin staan artikelen over de kwatierstaat Hanegraaff. Ik weet dat ik
      niet mag/kan blindvaren op de publicatie van C.H. Hanegraaff, Palma de
      Mallorca, Hanegraaff, 1977, 296 p.
      Toch probeer ik te achterhalen welke gegevens betrouwbaar zijn.

      Met vriendlijke groet,

      Rob van Leijenhorst
      Hellevoetsluis
    • T.Koenraadt
      Message 2 of 3 , Aug 2, 2008
        naar je eigen mail adres rob@... de scans gestuurd.

        gr, Toos Koenraadt

        Message 3 of 3 , Aug 2, 2008
          Beste Toos,

          Heb het nog niet binnen, maar alvast heel erg bedankt!

          Rob

          _____

          <mailto:rob%40van-leijenhorst.nl> .nl de scans gestuurd.

          gr, Toos Koenraadt