RE: [Noord-Brabant_Genealogy]Nooteboom

  • Jan van den Bergh
    Message 1 of 13 , May 17, 2008
      Dag Ger en Frans,

      Een kleine aanvulling/correctie:

      Persoonskaart van Catharina Timmermans

      Catharina Timmermans, dr. van Petrus Isaak Timmermans en Marieke Hendrick
      van Grevenbroeck, ged. NH te Raamsdonk op 20 feb 1718.

      Met vriendelijke groet,

      Jan van den Bergh

      http://home.studieaccess.nl/bergh825

      Checked by AVG.
      19:42

    • vanderbeeke
      Message 2 of 13 , May 18, 2008
        Tony,

        Om exact te zijn:

        http://www.geo-lookup.com/nl/noord-brabant/biesheuvel

        Groeten

        Eimert

        --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "Fr@... Krom"
        <frans_krom_1@...> wrote:

        > Tony,
        > Zoek een met Google-maps. Biesheuvel ligt ten noordoosten van Raamsdonk.
        > Mvg.
        > Frans Krom
        >
        > Website: www.familiewiersema.nl

      • Tony Hofstee
        Message 3 of 13 , Mar 21 7:38 PM
          Waar ligt Biesheuvel? Maarten Noteboom, jm van Biesheuvel
          ondertrouwt Zevenbergen 24-1-1748 met Catharina Timmermans, jd van
          Raamsdonk. Thanks. Tony
        • Esther
          Message 4 of 13 , Mar 21 9:28 PM
            Waar ligt Biesheuvel? Maarten Noteboom, jm van Biesheuvel ondertrouwt
            Zevenbergen 24-1-1748 met Catharina Timmermans, jd van Raamsdonk.
            Thanks. Tony

            http://wikimapia.org/7516553/nl/Biesheuvel

            Esther

            (Sorry to be so short, bedtime....)
          • Peter van der Lee
            Message 5 of 13 , Mar 22 2:06 AM
              Bij van der AA

              Gehucht in het land van Heusden, prov. Noord Brabant, arr. en 4 1/4 u WNW
              van 's Hertogenbosch, kant en 2 u NW van Heusden, distr. en 2u N van
              Waalwijk, gedeeltelijk onder Babijlonienbroek, gem. Meeuwen-Hill en
              Babylonienbroek, gedeeltelijk onder Wijk en Aalburg

              Vriendelijke groeten
              Peter van der Lee

              > Waar ligt Biesheuvel? Maarten Noteboom, jm van Biesheuvel
              > ondertrouwt Zevenbergen 24-1-1748 met Catharina Timmermans, jd van
              > Raamsdonk. Thanks. Tony

            • Tony Hofstee
              Message 6 of 13 , Mar 22 6:23 AM
                Thanks to all who told me where Biesheuvel was. Tony