SUPPERS - SEELEN - AERTS

  • gerard lemmens
    Message 1 of 1 , Apr 13, 2008
      Beste Leden ,

      Wie zou mij kunnen helpen met het volgende :
      Annemiek Giesbertz publiceert in 1990 in het Kwartierstaten boek van het Land van Maas en Waal , haar kwartierstaat . Het gaat mijn nu om haar nummersd 208 en 209 en hier volgt de informatie.
      N.N. Selen (Seelen , Celen) tr. N.N.
      Uit dit huwelijk o.a. (volgorde onbekend) (Bron Jeanne van Holten) :
      1. Peter Selen (Seelen, Ce(e)len) , j.m. van Neerbosch , overl. voor 1738 , tr. Ewijk 23 julie 1708 Jantje Aerts (Aarts) , ged. Ewijk 17 mrt. 1682 (dr.v. Aert Jansen en Liske Peters) , overl. na 1738 , zij tr. 2e Jan Jansen .
      2. Maria Selen (Seelen, Ce(e)len) , tr. 1e Ewijk 24 okt. 1711 Geurt Aerts (zn.v. Aert Jansen en Liske Peters) , tr. 2e Ewijk 1 dec. 1722 (Beuningen 29 nov. 1722) Jan JACOBS , die de (bij)naam SUPPERS heeft. Vermoedelijk stammen alle Nederlandse Suppers van dit echtpaar!
      Hieruit o.a.:
      a. Jacobus Suppers , ged. Ewijk 4 apr. 1724 (helaas zijn mij de doopgetuigen niet bekend)
      b. Godefrida Suppers , ged. Ewijk 30 juni 1728 (doopgetuigen mij niet bekend) , overl. Utrecht 6 aug. 1812 ,tr.Nijmegen 31.10.1762
      Gerardus van de Poel (Gerrit) , ged. Nijmegen 8.1.1737, overl. Utrecht voor 1812 .
      3. Bastiaan Se(e)len, vermeld in 1738 .
      4. Teunis Se(e) len , vermeld in 1738 .

      Zou iemand mogelijk ook doopgetuigen in Ewijk voorhanden hebben ??
      Met dank en hartelijke groeten uit Engeland,
      Gerard Lemmens
      http://members. lycos.nl/ lemmensfamilie