Re: Ik heb hulp nodig bij een vertaling NAAR latijn

  • william5642004
    Message 1 of 7 , Apr 13, 2008
      --- In Noord-Brabant_Genealogy@yahoogroups.com, "william5642004"
      <wtjasanders@...> wrote:

      > Wie kan mij hier helpen met het hieronder vermele tekst te vertalen
      > naar het Latijn. Met de site vertalen NL-Latijn kom ik niet verder.
      >
      > "Wij dienen u"
      >
      > wat is hiervan de latije vertaling?
      >
      > Alvast mijn dank
      >
      > Will

      Ik heb nu de volgende teksten?

      1) Ministramus
      2) Servimus te

      Zijn deze nu al 2 goed of slechts een hiervan
      (Sorry maar ik ken dus geen latijn vandaar dit bericht)
    • Lucas van Heeren
      Message 2 of 7 , Apr 29, 2008
        Lijstgenoten,

        wie helpt me een stapje verder ?

        Wie kent Arij de Heer die trouwde met Anna Adriana Mouthaan ?

        Het spoor loopt dood in Werkendam, daar zijn 3 kinderen geboren,

        maar wie zijn de ouders / broers / zussen / grootouders van Arij de Heer en
        Anna Adriana Mouthaan,

        ik ben erg benieuwd,

        vriendelijke groeten van Lucas van Heeren !

        Persoonskaart van Arij de HEER

        Arij de HEER trouwde met Anna Adriana MOUTHAAN.

        Kinderen van Arij en Anna:

        1 Jacob de HEER, geboren op dinsdag 11 september 1838 in Werkendam. Jacob
        trouwde, 25 jaar oud, op zaterdag 12 december 1863 in De Werken en Sleeuwijk
        [bron: Genlias / akte 20] met Antonia SLAGMOLEN, 29 jaar oud. Antonia is
        geboren op vrijdag 25 april 1834 in De Werken, dochter van Hermen SLAGMOLEN
        en Maria POTTERS. Antonia is overleden op donderdag 14 oktober 1897, 63 jaar
        oud.
        2 Adrianus Cornelis de HEER, geboren in 1843 in Werkendam. Adrianus trouwde,
        22 jaar oud, op zaterdag 13 mei 1865 in Werkendam [bron: Genlias / akte 5]
        met Johanna SCHEFFERS, 28 jaar oud. Johanna is geboren in 1837 in
        Woudrichem, dochter van Johannes SCHEFFERS en Gardina VERNOOIJ.
        3 Maaike Jacoba de HEER, geboren op woensdag 18 juni 1845 in Werkendam.
        Maaike trouwde, 23 jaar oud, op zaterdag 7 november 1868 in Werkendam [bron:
        Genlias / akte 20] met Nicolaas Cornelis ZWETS, 24 jaar oud. Nicolaas is
        geboren op zaterdag 20 januari 1844 in Werkendam, zoon van Jan ZWETS en
        Pieternella Elisabeth de LEUR. Nicolaas is overleden op maandag 8 mei 1893
        in Veenhuizen (Norg), 49 jaar oud [bron: Genlias / akte 57, aangifte op 10
        mei 1893].

        _____

        Download de gratis SPAMfighter <http://www.spamfighter.com/lnl> vandaag
        nog!